diplomski rad
Pjesnički predlošci i znakovitosti njihova uglazbljivanja na primjeru zbirke "Amorosi concetti", libro terzo, opus 7, Venecija 1616. Tomasa Cecchinia

Iva Lovrec (1990)
Sveučilište u Zagrebu
Muzička akademija
Citirajte ovaj rad...

Lovrec, I. (1990). Pjesnički predlošci i znakovitosti njihova uglazbljivanja na primjeru zbirke "Amorosi concetti", libro terzo, opus 7, Venecija 1616. Tomasa Cecchinia (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:074434

Lovrec, Iva. "Pjesnički predlošci i znakovitosti njihova uglazbljivanja na primjeru zbirke "Amorosi concetti", libro terzo, opus 7, Venecija 1616. Tomasa Cecchinia." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Muzička akademija, 1990. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:074434

Lovrec, Iva. "Pjesnički predlošci i znakovitosti njihova uglazbljivanja na primjeru zbirke "Amorosi concetti", libro terzo, opus 7, Venecija 1616. Tomasa Cecchinia." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Muzička akademija, 1990. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:074434

Lovrec, I. (1990). 'Pjesnički predlošci i znakovitosti njihova uglazbljivanja na primjeru zbirke "Amorosi concetti", libro terzo, opus 7, Venecija 1616. Tomasa Cecchinia', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Muzička akademija, citirano: 21.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:074434

Lovrec I. Pjesnički predlošci i znakovitosti njihova uglazbljivanja na primjeru zbirke "Amorosi concetti", libro terzo, opus 7, Venecija 1616. Tomasa Cecchinia [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Muzička akademija; 1990 [pristupljeno 21.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:074434

I. Lovrec, "Pjesnički predlošci i znakovitosti njihova uglazbljivanja na primjeru zbirke "Amorosi concetti", libro terzo, opus 7, Venecija 1616. Tomasa Cecchinia", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Muzička akademija, Zagreb, 1990. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:074434