Lovrec, I. (1990). Pjesnički predlošci i znakovitosti njihova uglazbljivanja na primjeru zbirke "Amorosi concetti", libro terzo, opus 7, Venecija 1616. Tomasa Cecchinia (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Muzička akademija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:074434
Lovrec, Iva. "Pjesnički predlošci i znakovitosti njihova uglazbljivanja na primjeru zbirke "Amorosi concetti", libro terzo, opus 7, Venecija 1616. Tomasa Cecchinia." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Muzička akademija, 1990. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:074434
Lovrec, Iva. "Pjesnički predlošci i znakovitosti njihova uglazbljivanja na primjeru zbirke "Amorosi concetti", libro terzo, opus 7, Venecija 1616. Tomasa Cecchinia." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Muzička akademija, 1990. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:074434
Lovrec, I. (1990). 'Pjesnički predlošci i znakovitosti njihova uglazbljivanja na primjeru zbirke "Amorosi concetti", libro terzo, opus 7, Venecija 1616. Tomasa Cecchinia', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Muzička akademija, citirano: 03.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:074434
Lovrec I. Pjesnički predlošci i znakovitosti njihova uglazbljivanja na primjeru zbirke "Amorosi concetti", libro terzo, opus 7, Venecija 1616. Tomasa Cecchinia [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Muzička akademija; 1990 [pristupljeno 03.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:074434
I. Lovrec, "Pjesnički predlošci i znakovitosti njihova uglazbljivanja na primjeru zbirke "Amorosi concetti", libro terzo, opus 7, Venecija 1616. Tomasa Cecchinia", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Muzička akademija, Zagreb, 1990. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:074434