prikaz prve stranice dokumenta Pjesnički predlošci i znakovitosti njihova uglazbljivanja na primjeru zbirke "Amorosi concetti", libro terzo, opus 7, Venecija 1616. Tomasa Cecchinia
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Pjesnički predlošci i znakovitosti njihova uglazbljivanja na primjeru zbirke "Amorosi concetti", libro terzo, opus 7, Venecija 1616. Tomasa Cecchinia

Lovrec, Iva
University of Zagreb
Academy of Music

Cite this document

Lovrec, I. (1990). Pjesnički predlošci i znakovitosti njihova uglazbljivanja na primjeru zbirke "Amorosi concetti", libro terzo, opus 7, Venecija 1616. Tomasa Cecchinia (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:074434

Lovrec, Iva. "Pjesnički predlošci i znakovitosti njihova uglazbljivanja na primjeru zbirke "Amorosi concetti", libro terzo, opus 7, Venecija 1616. Tomasa Cecchinia." Master's thesis, University of Zagreb, Academy of Music, 1990. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:074434

Lovrec, Iva. "Pjesnički predlošci i znakovitosti njihova uglazbljivanja na primjeru zbirke "Amorosi concetti", libro terzo, opus 7, Venecija 1616. Tomasa Cecchinia." Master's thesis, University of Zagreb, Academy of Music, 1990. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:074434

Lovrec, I. (1990). 'Pjesnički predlošci i znakovitosti njihova uglazbljivanja na primjeru zbirke "Amorosi concetti", libro terzo, opus 7, Venecija 1616. Tomasa Cecchinia', Master's thesis, University of Zagreb, Academy of Music, accessed 03 December 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:074434

Lovrec I. Pjesnički predlošci i znakovitosti njihova uglazbljivanja na primjeru zbirke "Amorosi concetti", libro terzo, opus 7, Venecija 1616. Tomasa Cecchinia [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Academy of Music; 1990 [cited 2021 December 03] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:074434

I. Lovrec, "Pjesnički predlošci i znakovitosti njihova uglazbljivanja na primjeru zbirke "Amorosi concetti", libro terzo, opus 7, Venecija 1616. Tomasa Cecchinia", Master's thesis, University of Zagreb, Academy of Music, Zagreb, 1990. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:074434

Please login to the repository to save this object to your list.