master's thesis
Pjesnički predlošci i znakovitosti njihova uglazbljivanja na primjeru zbirke "Amorosi concetti", libro terzo, opus 7, Venecija 1616. Tomasa Cecchinia

Iva Lovrec (1990)
University of Zagreb
Music Academy
Cite this document...

Lovrec, I. (1990). Pjesnički predlošci i znakovitosti njihova uglazbljivanja na primjeru zbirke "Amorosi concetti", libro terzo, opus 7, Venecija 1616. Tomasa Cecchinia (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:074434

Lovrec, Iva. "Pjesnički predlošci i znakovitosti njihova uglazbljivanja na primjeru zbirke "Amorosi concetti", libro terzo, opus 7, Venecija 1616. Tomasa Cecchinia." Master's thesis, University of Zagreb, Music Academy, 1990. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:074434

Lovrec, Iva. "Pjesnički predlošci i znakovitosti njihova uglazbljivanja na primjeru zbirke "Amorosi concetti", libro terzo, opus 7, Venecija 1616. Tomasa Cecchinia." Master's thesis, University of Zagreb, Music Academy, 1990. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:074434

Lovrec, I. (1990). 'Pjesnički predlošci i znakovitosti njihova uglazbljivanja na primjeru zbirke "Amorosi concetti", libro terzo, opus 7, Venecija 1616. Tomasa Cecchinia', Master's thesis, University of Zagreb, Music Academy, accessed 26 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:074434

Lovrec I. Pjesnički predlošci i znakovitosti njihova uglazbljivanja na primjeru zbirke "Amorosi concetti", libro terzo, opus 7, Venecija 1616. Tomasa Cecchinia [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Music Academy; 1990 [cited 2019 March 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:074434

I. Lovrec, "Pjesnički predlošci i znakovitosti njihova uglazbljivanja na primjeru zbirke "Amorosi concetti", libro terzo, opus 7, Venecija 1616. Tomasa Cecchinia", Master's thesis, University of Zagreb, Music Academy, Zagreb, 1990. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:074434