Lovrec, I. (1990). Pjesnički predlošci i znakovitosti njihova uglazbljivanja na primjeru zbirke "Amorosi concetti", libro terzo, opus 7, Venecija 1616. Tomasa Cecchinia (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:074434
Lovrec, Iva. "Pjesnički predlošci i znakovitosti njihova uglazbljivanja na primjeru zbirke "Amorosi concetti", libro terzo, opus 7, Venecija 1616. Tomasa Cecchinia." Master's thesis, University of Zagreb, Music Academy, 1990. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:074434
Lovrec, Iva. "Pjesnički predlošci i znakovitosti njihova uglazbljivanja na primjeru zbirke "Amorosi concetti", libro terzo, opus 7, Venecija 1616. Tomasa Cecchinia." Master's thesis, University of Zagreb, Music Academy, 1990. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:074434
Lovrec, I. (1990). 'Pjesnički predlošci i znakovitosti njihova uglazbljivanja na primjeru zbirke "Amorosi concetti", libro terzo, opus 7, Venecija 1616. Tomasa Cecchinia', Master's thesis, University of Zagreb, Music Academy, accessed 27 January 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:074434
Lovrec I. Pjesnički predlošci i znakovitosti njihova uglazbljivanja na primjeru zbirke "Amorosi concetti", libro terzo, opus 7, Venecija 1616. Tomasa Cecchinia [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Music Academy; 1990 [cited 2021 January 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:074434
I. Lovrec, "Pjesnički predlošci i znakovitosti njihova uglazbljivanja na primjeru zbirke "Amorosi concetti", libro terzo, opus 7, Venecija 1616. Tomasa Cecchinia", Master's thesis, University of Zagreb, Music Academy, Zagreb, 1990. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:074434