Doljan, I. (1964). Bach kao pojava u muzici baroka i njegovih šest suita za violoncello : analiza Preludija iz III suite u C-duru (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:980306
Doljan, Ivica. "Bach kao pojava u muzici baroka i njegovih šest suita za violoncello : analiza Preludija iz III suite u C-duru." Master's thesis, University of Zagreb, Academy of Music, 1964. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:980306
Doljan, Ivica. "Bach kao pojava u muzici baroka i njegovih šest suita za violoncello : analiza Preludija iz III suite u C-duru." Master's thesis, University of Zagreb, Academy of Music, 1964. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:980306
Doljan, I. (1964). 'Bach kao pojava u muzici baroka i njegovih šest suita za violoncello : analiza Preludija iz III suite u C-duru', Master's thesis, University of Zagreb, Academy of Music, accessed 07 March 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:980306
Doljan I. Bach kao pojava u muzici baroka i njegovih šest suita za violoncello : analiza Preludija iz III suite u C-duru [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Academy of Music; 1964 [cited 2021 March 07] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:980306
I. Doljan, "Bach kao pojava u muzici baroka i njegovih šest suita za violoncello : analiza Preludija iz III suite u C-duru", Master's thesis, University of Zagreb, Academy of Music, Zagreb, 1964. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:980306