Doljan, I. (1964). Bach kao pojava u muzici baroka i njegovih šest suita za violoncello : analiza Preludija iz III suite u C-duru (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Academy of Music. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:980306
Doljan, Ivica. "Bach kao pojava u muzici baroka i njegovih šest suita za violoncello : analiza Preludija iz III suite u C-duru." Master's thesis, University of Zagreb, Academy of Music, 1964. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:980306
Doljan, Ivica. "Bach kao pojava u muzici baroka i njegovih šest suita za violoncello : analiza Preludija iz III suite u C-duru." Master's thesis, University of Zagreb, Academy of Music, 1964. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:980306
Doljan, I. (1964). 'Bach kao pojava u muzici baroka i njegovih šest suita za violoncello : analiza Preludija iz III suite u C-duru', Master's thesis, University of Zagreb, Academy of Music, accessed 02 June 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:980306
Doljan I. Bach kao pojava u muzici baroka i njegovih šest suita za violoncello : analiza Preludija iz III suite u C-duru [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Academy of Music; 1964 [cited 2023 June 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:980306
I. Doljan, "Bach kao pojava u muzici baroka i njegovih šest suita za violoncello : analiza Preludija iz III suite u C-duru", Master's thesis, University of Zagreb, Academy of Music, Zagreb, 1964. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:980306