master's thesis
Bach kao pojava u muzici baroka i njegovih šest suita za violoncello

Ivica Doljan (1964)
University of Zagreb
Music Academy
Cite this document...

Doljan, I. (1964). Bach kao pojava u muzici baroka i njegovih šest suita za violoncello : analiza Preludija iz III suite u C-duru (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:980306

Doljan, Ivica. "Bach kao pojava u muzici baroka i njegovih šest suita za violoncello : analiza Preludija iz III suite u C-duru." Master's thesis, University of Zagreb, Music Academy, 1964. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:980306

Doljan, Ivica. "Bach kao pojava u muzici baroka i njegovih šest suita za violoncello : analiza Preludija iz III suite u C-duru." Master's thesis, University of Zagreb, Music Academy, 1964. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:980306

Doljan, I. (1964). 'Bach kao pojava u muzici baroka i njegovih šest suita za violoncello : analiza Preludija iz III suite u C-duru', Master's thesis, University of Zagreb, Music Academy, accessed 17 July 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:980306

Doljan I. Bach kao pojava u muzici baroka i njegovih šest suita za violoncello : analiza Preludija iz III suite u C-duru [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Music Academy; 1964 [cited 2019 July 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:980306

I. Doljan, "Bach kao pojava u muzici baroka i njegovih šest suita za violoncello : analiza Preludija iz III suite u C-duru", Master's thesis, University of Zagreb, Music Academy, Zagreb, 1964. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:980306