Doljan, I. (1964). Bach kao pojava u muzici baroka i njegovih šest suita za violoncello : analiza Preludija iz III suite u C-duru (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Muzička akademija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:980306
Doljan, Ivica. "Bach kao pojava u muzici baroka i njegovih šest suita za violoncello : analiza Preludija iz III suite u C-duru." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Muzička akademija, 1964. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:980306
Doljan, Ivica. "Bach kao pojava u muzici baroka i njegovih šest suita za violoncello : analiza Preludija iz III suite u C-duru." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Muzička akademija, 1964. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:980306
Doljan, I. (1964). 'Bach kao pojava u muzici baroka i njegovih šest suita za violoncello : analiza Preludija iz III suite u C-duru', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Muzička akademija, citirano: 09.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:980306
Doljan I. Bach kao pojava u muzici baroka i njegovih šest suita za violoncello : analiza Preludija iz III suite u C-duru [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Muzička akademija; 1964 [pristupljeno 09.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:980306
I. Doljan, "Bach kao pojava u muzici baroka i njegovih šest suita za violoncello : analiza Preludija iz III suite u C-duru", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Muzička akademija, Zagreb, 1964. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:980306