prikaz prve stranice dokumenta Bach kao pojava u muzici baroka i njegovih šest suita za violoncello
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Bach kao pojava u muzici baroka i njegovih šest suita za violoncello
analiza Preludija iz III suite u C-duru

Doljan, Ivica
Sveučilište u Zagrebu
Muzička akademija

Citirajte ovaj rad

Doljan, I. (1964). Bach kao pojava u muzici baroka i njegovih šest suita za violoncello : analiza Preludija iz III suite u C-duru (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:980306

Doljan, Ivica. "Bach kao pojava u muzici baroka i njegovih šest suita za violoncello : analiza Preludija iz III suite u C-duru." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Muzička akademija, 1964. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:980306

Doljan, Ivica. "Bach kao pojava u muzici baroka i njegovih šest suita za violoncello : analiza Preludija iz III suite u C-duru." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Muzička akademija, 1964. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:980306

Doljan, I. (1964). 'Bach kao pojava u muzici baroka i njegovih šest suita za violoncello : analiza Preludija iz III suite u C-duru', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Muzička akademija, citirano: 24.09.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:980306

Doljan I. Bach kao pojava u muzici baroka i njegovih šest suita za violoncello : analiza Preludija iz III suite u C-duru [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Muzička akademija; 1964 [pristupljeno 24.09.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:980306

I. Doljan, "Bach kao pojava u muzici baroka i njegovih šest suita za violoncello : analiza Preludija iz III suite u C-duru", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Muzička akademija, Zagreb, 1964. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:980306

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.