prikaz prve stranice dokumenta Neki od problema lijeve ruke i načini na koje sam ih riješila: uloga i kontrola emocija i problemi treme u izvodilačkoj praksi
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Neki od problema lijeve ruke i načini na koje sam ih riješila: uloga i kontrola emocija i problemi treme u izvodilačkoj praksi

Knitl, Đurđa
Sveučilište u Zagrebu
Muzička akademija

Citirajte ovaj rad

Knitl, Đ. (1992). Neki od problema lijeve ruke i načini na koje sam ih riješila: uloga i kontrola emocija i problemi treme u izvodilačkoj praksi (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Muzička akademija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:532119

Knitl, Đurđa. "Neki od problema lijeve ruke i načini na koje sam ih riješila: uloga i kontrola emocija i problemi treme u izvodilačkoj praksi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Muzička akademija, 1992. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:532119

Knitl, Đurđa. "Neki od problema lijeve ruke i načini na koje sam ih riješila: uloga i kontrola emocija i problemi treme u izvodilačkoj praksi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Muzička akademija, 1992. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:532119

Knitl, Đ. (1992). 'Neki od problema lijeve ruke i načini na koje sam ih riješila: uloga i kontrola emocija i problemi treme u izvodilačkoj praksi', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Muzička akademija, citirano: 13.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:532119

Knitl Đ. Neki od problema lijeve ruke i načini na koje sam ih riješila: uloga i kontrola emocija i problemi treme u izvodilačkoj praksi [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Muzička akademija; 1992 [pristupljeno 13.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:532119

Đ. Knitl, "Neki od problema lijeve ruke i načini na koje sam ih riješila: uloga i kontrola emocija i problemi treme u izvodilačkoj praksi", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Muzička akademija, Zagreb, 1992. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:532119

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.