prikaz prve stranice dokumenta Analiza televizijskih emisija i animiranih filmova glazbenog sadržaja iz programa za djecu i mlade te njihova primjena u nastavi glazbe
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Analiza televizijskih emisija i animiranih filmova glazbenog sadržaja iz programa za djecu i mlade te njihova primjena u nastavi glazbe

Sveučilište u Zagrebu
Muzička akademija

Citirajte ovaj rad

Čorić, A. (2012). Analiza televizijskih emisija i animiranih filmova glazbenog sadržaja iz programa za djecu i mlade te njihova primjena u nastavi glazbe (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Muzička akademija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:121270

Čorić, Ana. "Analiza televizijskih emisija i animiranih filmova glazbenog sadržaja iz programa za djecu i mlade te njihova primjena u nastavi glazbe." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Muzička akademija, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:121270

Čorić, Ana. "Analiza televizijskih emisija i animiranih filmova glazbenog sadržaja iz programa za djecu i mlade te njihova primjena u nastavi glazbe." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Muzička akademija, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:121270

Čorić, A. (2012). 'Analiza televizijskih emisija i animiranih filmova glazbenog sadržaja iz programa za djecu i mlade te njihova primjena u nastavi glazbe', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Muzička akademija, citirano: 20.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:121270

Čorić A. Analiza televizijskih emisija i animiranih filmova glazbenog sadržaja iz programa za djecu i mlade te njihova primjena u nastavi glazbe [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Muzička akademija; 2012 [pristupljeno 20.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:121270

A. Čorić, "Analiza televizijskih emisija i animiranih filmova glazbenog sadržaja iz programa za djecu i mlade te njihova primjena u nastavi glazbe", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Muzička akademija, Zagreb, 2012. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:121270

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.