Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Zastupljenost i suodnos nastavnih područja predmeta Harmonija u hrvatskim srednjim glazbenim školama

Ines Lončar (2019)
Sveučilište u Zagrebu
Muzička akademija
I. odsjek za kompoziciju i teoriju glazbe
Citirajte ovaj rad

Lončar, I. (2019). Zastupljenost i suodnos nastavnih područja predmeta Harmonija u hrvatskim srednjim glazbenim školama (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:686608

Lončar, Ines. "Zastupljenost i suodnos nastavnih područja predmeta Harmonija u hrvatskim srednjim glazbenim školama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Muzička akademija, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:686608

Lončar, Ines. "Zastupljenost i suodnos nastavnih područja predmeta Harmonija u hrvatskim srednjim glazbenim školama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Muzička akademija, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:686608

Lončar, I. (2019). 'Zastupljenost i suodnos nastavnih područja predmeta Harmonija u hrvatskim srednjim glazbenim školama', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Muzička akademija, citirano: 15.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:686608

Lončar I. Zastupljenost i suodnos nastavnih područja predmeta Harmonija u hrvatskim srednjim glazbenim školama [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Muzička akademija; 2019 [pristupljeno 15.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:686608

I. Lončar, "Zastupljenost i suodnos nastavnih područja predmeta Harmonija u hrvatskim srednjim glazbenim školama", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Muzička akademija, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:686608