Skip to main content
EN
HR
Početna
O repozitoriju
Kontakt
Pregledavanje
Prema autoru
Prema godini
Prema organizacijskoj jedinici
Prema području
Prema vrsti rada
Svih dokumenata
Napredno pretraživanje
Pohranjivanje
Search Term
Rad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
Zatraži primjerak
dokumenta
 
diplomski rad
15
1
Bečki način ugađanja kontrabasa
Ivan Domović (2015)
Sveučilište u Zagrebu
Muzička akademija
Za citiranje koristite ovu mrežnu adresu:
https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:209473
Podaci o radu
Naslov
Bečki način ugađanja kontrabasa
Autor
Ivan Domović
Voditelj/Mentor
Mario Ivelja
(mentor)
Sažetak rada
U svom diplomskom radu bavit ću se Bečkim ugađanjem kontrabasa. Kroz rad ću objasniti ranu povijest tj. preteču kontrabasa, izgled i građu bečkog kontrabasa i razlike između preteče i bečkog kontrabasa. Jedna od važnijih promjena tog doba bila je redukcija žica na instrumentu. U sljedećem podnaslovu bavit ću se bečkom kontrabasističkom školom jer je u to vrijeme kontrabas po prvi puta doživio procvat. Na kraju navodim neke od najvažnijih skladatelja tog doba koji su posebnu pažnju posvetili kontrabasu.
Ključne riječi
kontrabas
ugodba
bečka ugodba kontrabasa
bečka škola sviranja
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanj
Sveučilište u Zagrebu
Muzička akademija
Mjesto
Zagreb
Država obrane
Hrvatska
Znanstveno područje, polje, grana
UMJETNIČKO PODRUČJE
Glazbena umjetnost
Vrsta studija
sveučilišni
Stupanj
integrirani preddiplomski i diplomski
Naziv studijskog programa
Studij za instrumentaliste; smjerovi: Kontrabas
Smjer
Kontrabas
Akademski / stručni naziv
magistar/magistra muzike
Kratica akademskog / stručnog naziva
mag.mus.
Vrsta rada
diplomski rad
Jezik
hrvatski
Datum obrane
2015-07-08
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
U svom diplomskom radu bavit ću se Bečkim ugađanjem kontrabasa. Kroz rad ću objasniti ranu povijest tj. preteču kontrabasa, izgled i građu bečkog kontrabasa i razlike između preteče i bečkog kontrabasa. Jedna od važnijih promjena tog doba bila je redukcija žica na instrumentu. U sljedećem podnaslovu bavit ću se bečkom kontrabasističkom školom jer je u to vrijeme kontrabas po prvi puta doživio procvat. Na kraju navodim neke od najvažnijih skladatelja tog doba koji su posebnu pažnju posvetili kontrabasu.
Vrsta resursa
tekst
Prava pristupa
Rad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
Uvjeti korištenja rada
URN:NBN
https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:209473
Pohranio
Sunčica Lukas