prikaz prve stranice dokumenta Dalcroze i Orff: komparacija glazbeno-pedagoških pristupa
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Dalcroze i Orff: komparacija glazbeno-pedagoških pristupa

Sarapa, Silvija
Sveučilište u Zagrebu
Muzička akademija

Citirajte ovaj rad

Sarapa, S. (2017). Dalcroze i Orff: komparacija glazbeno-pedagoških pristupa (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Muzička akademija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:161077

Sarapa, Silvija. "Dalcroze i Orff: komparacija glazbeno-pedagoških pristupa." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Muzička akademija, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:161077

Sarapa, Silvija. "Dalcroze i Orff: komparacija glazbeno-pedagoških pristupa." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Muzička akademija, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:161077

Sarapa, S. (2017). 'Dalcroze i Orff: komparacija glazbeno-pedagoških pristupa', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Muzička akademija, citirano: 17.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:161077

Sarapa S. Dalcroze i Orff: komparacija glazbeno-pedagoških pristupa [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Muzička akademija; 2017 [pristupljeno 17.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:161077

S. Sarapa, "Dalcroze i Orff: komparacija glazbeno-pedagoških pristupa", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Muzička akademija, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:161077

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.