prikaz prve stranice dokumenta Tango je između koraka. Izgradnja identiteta pojedinca i zajednice: studija slučaja zagrebačke škole argentinskog tanga Tangoneo
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Tango je između koraka. Izgradnja identiteta pojedinca i zajednice: studija slučaja zagrebačke škole argentinskog tanga Tangoneo

Lokner, Bernarda
Sveučilište u Zagrebu
Muzička akademija
II. odsjek za muzikologiju

Citirajte ovaj rad

Lokner, B. (2019). Tango je između koraka. Izgradnja identiteta pojedinca i zajednice: studija slučaja zagrebačke škole argentinskog tanga Tangoneo (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Muzička akademija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:660552

Lokner, Bernarda. "Tango je između koraka. Izgradnja identiteta pojedinca i zajednice: studija slučaja zagrebačke škole argentinskog tanga Tangoneo." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Muzička akademija, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:660552

Lokner, Bernarda. "Tango je između koraka. Izgradnja identiteta pojedinca i zajednice: studija slučaja zagrebačke škole argentinskog tanga Tangoneo." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Muzička akademija, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:660552

Lokner, B. (2019). 'Tango je između koraka. Izgradnja identiteta pojedinca i zajednice: studija slučaja zagrebačke škole argentinskog tanga Tangoneo', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Muzička akademija, citirano: 19.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:660552

Lokner B. Tango je između koraka. Izgradnja identiteta pojedinca i zajednice: studija slučaja zagrebačke škole argentinskog tanga Tangoneo [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Muzička akademija; 2019 [pristupljeno 19.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:660552

B. Lokner, "Tango je između koraka. Izgradnja identiteta pojedinca i zajednice: studija slučaja zagrebačke škole argentinskog tanga Tangoneo", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Muzička akademija, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:660552

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.