prikaz prve stranice dokumenta Tango je između koraka. Izgradnja identiteta pojedinca i zajednice: studija slučaja zagrebačke škole argentinskog tanga Tangoneo
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Tango je između koraka. Izgradnja identiteta pojedinca i zajednice: studija slučaja zagrebačke škole argentinskog tanga Tangoneo

Lokner, Bernarda
University of Zagreb
Music Academy
Musicology Department

Cite this document

Lokner, B. (2019). Tango je između koraka. Izgradnja identiteta pojedinca i zajednice: studija slučaja zagrebačke škole argentinskog tanga Tangoneo (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:660552

Lokner, Bernarda. "Tango je između koraka. Izgradnja identiteta pojedinca i zajednice: studija slučaja zagrebačke škole argentinskog tanga Tangoneo." Master's thesis, University of Zagreb, Music Academy, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:660552

Lokner, Bernarda. "Tango je između koraka. Izgradnja identiteta pojedinca i zajednice: studija slučaja zagrebačke škole argentinskog tanga Tangoneo." Master's thesis, University of Zagreb, Music Academy, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:660552

Lokner, B. (2019). 'Tango je između koraka. Izgradnja identiteta pojedinca i zajednice: studija slučaja zagrebačke škole argentinskog tanga Tangoneo', Master's thesis, University of Zagreb, Music Academy, accessed 25 October 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:660552

Lokner B. Tango je između koraka. Izgradnja identiteta pojedinca i zajednice: studija slučaja zagrebačke škole argentinskog tanga Tangoneo [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Music Academy; 2019 [cited 2020 October 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:660552

B. Lokner, "Tango je između koraka. Izgradnja identiteta pojedinca i zajednice: studija slučaja zagrebačke škole argentinskog tanga Tangoneo", Master's thesis, University of Zagreb, Music Academy, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:660552

Islandora Bookmark - Please login to use this feature