master's thesis
Didaktičko - metodički aspekti nastave polifonije u hrvatskim srednjim glazbenim školama

Mihaela Hadrović (2018)
University of Zagreb
Music Academy
Composition and Music Theory Department
Cite this document...

Hadrović, M. (2018). Didaktičko - metodički aspekti nastave polifonije u hrvatskim srednjim glazbenim školama (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:667227

Hadrović, Mihaela. "Didaktičko - metodički aspekti nastave polifonije u hrvatskim srednjim glazbenim školama." Master's thesis, University of Zagreb, Music Academy, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:667227

Hadrović, Mihaela. "Didaktičko - metodički aspekti nastave polifonije u hrvatskim srednjim glazbenim školama." Master's thesis, University of Zagreb, Music Academy, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:667227

Hadrović, M. (2018). 'Didaktičko - metodički aspekti nastave polifonije u hrvatskim srednjim glazbenim školama', Master's thesis, University of Zagreb, Music Academy, accessed 22 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:667227

Hadrović M. Didaktičko - metodički aspekti nastave polifonije u hrvatskim srednjim glazbenim školama [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Music Academy; 2018 [cited 2019 March 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:667227

M. Hadrović, "Didaktičko - metodički aspekti nastave polifonije u hrvatskim srednjim glazbenim školama", Master's thesis, University of Zagreb, Music Academy, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:667227